A horoscope advises Taureans to have a check-up, so Claire, a Sagittarius, decides to have one. It seems she needs to fill her days, to have a precise program, to distract herself perhaps. What makes Claire run? Will the doctors she meets at her various medical appointments, which she keeps going to with her mind elsewhere, manage to find out?