Emma goes on one date after another thanks to a dating app. But no matter who the guy is, there's always one detail that doesn't fit. Knowing she's very demanding, she decides to win back the ex who best matches her criteria. Problem: she's just met Alex. Hyperactive, sloppy, heavy-handed, and convinced that Emma is the woman of his life, he crashes the party where she's trying to win back her ex.