Junior, Nas, and Marvin live in the picturesque Estaque district of Marseille. They've turned the corner to adolescence at full speed and without compromise. Today is a big day: they're going to shave a crest on their skulls, the ultimate transformation before becoming total punks. Their goal is to travel to London to take part in a punk music festival, but nothing goes according to plan.