Returning from summer vacation, it'll be back to school. Ten-year-old Edouard, slumped on the back seat, is lost in his thoughts when the conversation between his parents Suzy and Leon veers toward an argument. The trip he imagines from the back seat with his dog Elvis is disrupted by the adults.