Mehdia, an Ethiopian migrant domestic worker in Beirut, loves Ahmed, a Syrian refugee who struggles to survive dealing in second-hand metal scraps, while affected by a mysterious physical condition related to shrapnel wounds exposure during the war.
Their love story seems to have no future, but since they have nothing, they can lose nothing. When the opportunity presents itself, they leave Beirut in a hopeful and desperate get-away while Ahmed’s physical condition gets worse and worse.