Beirut, a city destroyed and rebuilt seven times, is now a construction site. A city undergoing constant transformation, it resembles Soraya, Leyla, Tarek, Nadim and Haidar who we encounter in its streets.
Soray is a tourist guide who follows the traces of past civilizations, traces that sometimes interweave with the ruins left by more recent wars. She picks up lovers and visas along the way.
Nadim, an architect, reinvents his city, contributing to its destruction and reconstruction.
These characters interact, caught hanging in the present. They dare not look behind them, even less do they dare plan ahead. What life, what stories can be invented after a catastrophe?