Winter, Beirut. On a beach littered with cans washed up from the sea, Lili and Michel meet. Or perhaps they know each other from before... As they struggle to piece together the fragments of an uncertain past, memories emerge: an act of terrorism, an explosion and the disappearance of a child, Elena.