Sam Ali, a young sensitive and impulsive Syrian, left his country for Lebanon to escape the war. To be able to travel to Europe and live with the love of his life, he accepts to have his back tattooed by one of by the World's most sulfurous contemporary artist.
Turning his own body into a prestigious piece of art, Sam will however come to realize that his decision might actually mean anything but freedom.