Jim is the drummer for a black musician of great prestige, Billy Swann. With him, he plays in a club called San Sebastián, owned by his friend Floro, every summer. That club is where he meets a woman, the wife of a Mafioso who owns dubious companies, like the one owned by someone who is supporting a military coup in Portugal to try and end democracy. In search of this woman, and of what might be Swann´s last performance, Jim decides to travel to Lisbon.