To make ends meet, Laura takes a job working for Souria in a grand mansion in Paris’s Golden Triangle. Installed there by her lover, a wealthy Saudi prince, Souria lives in anticipation of his visits. As Laura struggles to adjust to this world of excessive luxury and constant surveillance, a fragile bond begins to form between the two women. But Laura senses that Souria is in danger, and that this gilded cage may be closing in on them both.