Hélène and Marie are sisters, and it shows. They are almost 30 years old and financially, they are struggling. So when they learn, in the height of summer, of the existence of a surprise inheritance, they decide to set off to find it. The road trip will prove to be an opportunity for them to reconnect, to experience a privileged moment together, but also to settle their scores. Between love and hatred, they are everything for each other. So as the miles go by, their relationship develops and unravels with tenderness and irony.