August 1992. A stifling hot afternoon in a lost valley somewhere in Eastern France with its extinguished blast furnaces and its lake. Anthony (14) and his cousin kill boredom by the lake, meeting with Steph and Clem. For Anthony, this will turn out to be the summer of his first love, that which defines everything. The bittersweet moment in life marking the end of childhood and one’s coming of age. But there's also Hacine, a young rebel from the neighbourhood. And a motorcycle he steals from Anthony, that turns their whole life upside down. Over the course of four crucial summers, the destinies of Anthony, Steph and Hacine intersect, collide and intertwine. And in the midst of all this turmoil, love will try to find its way...