After a fierce fight against a demonic turtle, five vigilantes called the "TOBACCO FORCE" are ordered to retreat to strengthen the cohesion of their group which is deteriorating. The retreat goes well until Lezardin, Emperor of Evil, decides to destroy the planet Earth...