Christophe has always lived on the estate with his friends. There are habits, routine and boredom. He finds it hard to see his best friend, Nassim, leave the suburbs. Between a feeling of abandonment and the bitterness of a page being turned, this change of life causes resentment. Christophe may not be may not be saying everything about his feelings. At the heart of the move, he will do everything to disrupt the event.