After yet another all-nighter of partying and getting high, Jordane finds her little sister Chléo at home, distressed by a strange water cutt-off. Quickly realizing that the water shortage affects the entire city, Jordane faces her worst nightmare and embarks on a crazy road trip through Marseille to quench their thirst.