A woman wanders through a marvelous garden in search of a lost little girl. Under the gaze of strange washerwomen, she asks walkers about this disturbing disappearance. This journey through space and time speaks of resurgence and summons all the flows that mark women's lives. The film draws on tales and legends and tells of loyalty to our ghosts.