In a Buenos Aires bar, Marcelo is the protagonist of a settling of scores with Vasco, his former partner in a kidnapping saga. As the same revenge scene repeats itself, Marcelo becomes aware of the state of his character and rebels against the authority of his creator, a budding screenwriter, ultimately he taking control of his imagination.