Zol Tipon, in his fifties, between masculine and feminine, has taken up residence at Menez Bré, with its chapel, the highest point near Guingamp with a 360° view. He seeks to live in this place, to find his balance. But his quest is disturbed by walkers, by nature. Everything that passes by is beyond him, until he manages to catch something, to take his place in this world.