Who said living with disabilities meant giving up one’s greatest dreams? Across the world, Pascal Plisson met Maud (France), Charles (Kenya), Nirmala and Khendo (Nepal), Xavier (Rwanda) and Antonio (Brazil): extraordinary children who will prove that love, inclusive education, humour and courage can move mountains, and that fate is sometimes full of surprises.