The moon is far from having revealed all its secrets. A new and so-far discreet player is changing the game: China. Its programme to explore the far side of the moon is a considerable breakthrough that redefines the conquest of space around the world. In the company of physicist Christophe Galfard, the film takes us on a fascinating scientific mission to better understand the challenges of this research and what is being played out for the future.