A racing sidecar is a contraption that cannot follow curves on the road without the alliance of two bodies simultaneously piloting the outfit. The relationship which the two people must develop is one that does not tolerate any sort of domination or constraint. One calls this modern-day love, this efficient and sensual philosophy of action, “symbiosis”.