EdwigeMarionis the Chief Superintendent of the Parisian Railway Police, based in Gare du Nord. She’s responsible for a large network fighting crime, while trying to find love, and raise Nina, her adopted teenage daughter. She is a woman, a mother, a cop, a complicated character evolving in a dark and violent environment.