60 years after President Kennedy's assassination, "JFK Memento" chronicles the events of November 22, 1963 and the investigation that followed. Across six chapters narrated by the last living witnesses, journalists and investigators who lived through the events, this documentary is a historically accurate record of these 48 hours that changed the world. Dive into the defining moments of the investigation as archive photos and films come to life, re-mastered in 3D and re-projected onto the historic sites as they were back in 1963. Produced in collaboration with the Sixth Floor Museum in Dallas and with the support of Meta Immersive Learning, "JFK Memento" is a narrative learning experience.