In April 2020, the entire world has stopped to face the worst epidemics of the century. This VR series looks back at this unique moment and brings you at the heart of the world’s empty cities.
Through the virtual explorations of Paris, Venice, Jerusalem and Tokyo, “When We Stayed Home” reveals the empty streets of a world on pause.