A documentary series about the catastrophy of flight MH 370 in 2014 – the tragic and unthinkable disappearance of Boeing 777 of Malaysia Airlines – and a failure at finding a logical explication for over 7 years.
MH370 tells the story of this quest for truth and a mystery that gave birth to the craziest conspiracy theories.