A reality that jumps out at you, an immersion in the life of Louise and her mother. Louise's life is that of thousands of children in France, and of millions of children around the world. Being autistic is not a crime, being autistic is to be different, a difference that scares many. Being born autistic in France can be a catastrophe if the parents do not have the strength to fight against the system that says that an autistic child has no place in school. The inclusion of autistic children in school is a myth.