Seven mini-stories of adultery: "Funeral Possession," a wayward widow at her husband's funeral; "Amateur Night," angry wife becomes streetwalker out of revenge; "Two Against One," seemingly prudish girl turns out otherwise; "Super Simone," wife vainly attempts to divert her over-engrossed writer husband; "At the Opera," a battle over a supposedly exclusive dress; "Suicides," a death pact; "Snow," would-be suitor is actually a private detective hired by jealous husband.