A couple of young movie makers have secretly filmed for over a year what was going on in a hotel room, trying to realize a "live act" of common people living their life. They get in touch with old and money-tight producer Mengaroni to edit their movie, but while they contact the accidental actors for gathering authorization, he starts to manipulate their work.