Alain's love for Diane remains as strong as the day they first met, Alain has made it through his fifties without a crisis. On the other hand, Diane enters this period feeling that she could die of boredom or anxiety. For Alain, it's time to take a major risk after 30 years together: leaving Diane to rekindle the flame and the desire to find each other again!