When Blanche Renard meets Greg Lamoureux, she believes she has found the one. The ties that bind them grow rapidly; they are caught up in a great passion. Ignoring her fears, Blanche abandons her family and her twin sister, Rose, with dreams of reinventing herself – and little by little finds herself caught in the grip of a deeply possessive and dangerous man. A man whose true nature she is too ashamed, too afraid, to reveal. There are only two ways out. Either his victim will break, or she will free herself...