Haas is an 18-year-old girl who was raised by her father in the rural Midwest. When her father suddenly dies, she must carry out his wish to be buried in the town where he was born. There, she meets a young man named Will, a lonely, creative soul who is working to support his family back home. The two of them form a friendship that challenges both of their understandings of love and loss.