Julia, a 22-year-old mother of two, falls in love with Óscar, a troubled boy with whom she embarks on a love affair. The more time they spend together, the more Julia asks herself if Óscar is the person she really needs by her side, prompting her to set out on a personal journey to find happiness for herself and for her family.