A vast garbage dump of Nicaragua's capital, immersed in a dense fog, is the home to María, a unique and imaginative girl. She lives with her mother Lilibeth, a herd of dogs and the newborn puppies about to be sold. When María accidentally poisons them, Lilibeth takes the desperate decision to leave her at a recycling factory where she is forced to work with other children.