Arnold is a clever student who has won many academic awards. One day, he meets Bee who has an underground business of helping students to cheat their exams. Bee asks Arnold to join his cheating ring and offers him a lot of money. While Arnold is considering working with Bee, at his school, many students are not happy with the school’s disrespect of their freedom and they organize a big protest.