María García, heiress to a tequila factory in Jalisco, tries to keep her business afloat in a market dominated by foreign corporations. As her situation deteriorates, she grows closer and closer to Rafa, her new manager. When a persistent plague and an unexpected flood cause irreversible damage, María is forced to do everything she can to save her community's main source of economy and pride.