14-year-old Zeina and her family are the last to have stayed in their besieged hometown of Damascus in Syria. A missile rips a giant hole in their home, exposing them to the outside world. When a rope is mysteriously lowered into the hole, Zeina gets her first taste of freedom, and an unimaginable world of possibility opens up for her.