In a few days, Claire is getting engaged. Prince Charming, the beautiful white dress, she has been dreaming of this since she was a little girl. Surrounded by her family and friends, she savors this moment that she prolongs in a last dance, a sensual flamenco beneath the sun of southern France.
Back to reality, the fairy tale suddenly ends. Here she is at the supported employment workplace, doing housework in a home with other disabled residents like her. Love isn't everything and it is in front of her brother's camera that Claire questions her life and its possibilities.