Isabella, Cecilia, and Rafael spend their summeŕ in a small Italian village on the shores of Lake Maggiore. In their apartment, they create a parallel world, at odds with realitý. Just as they think they'll give meaning to their existence by kidnapping an American tourist, the monotony and contingencies of the outside world become increasingly oppressive.