In Hong Kong, a stranger wanders and films frantically monologuing next to her camera. Through the windows of the buildings she penetrates the intimacy of the flats, in the streets she lingers over unknown faces, swallowed by the city she seeks to record what exceeds her. It’s after founding a kaleidoscope on the ground that she meets the man with tattoos - he is haunted by a fight.