Lebanon, 2013. A character looking for blue sticks to draw her canvas, strolls through the renovation site of Our Lady of Lebanon basilica, the reinforced concrete structure of which was faulty.
A musical tale carried by the original composition for piano/piano prepared of Eve Risser. A quest that succeeds thanks to the help of Syrian workers.