We don't know where they come from, they don't know where they go. Nina is pedaling through the Norman countryside. On a small trailer tied behind her bike, Oli, a boy who doesn't talk, draws. They go through a series of wild places, where the human trail has almost disappeared. Nina will find a recorder in one of them: Janus, a bewitching voice reciting poems. He will become her new companion, her new confidant.