Adrien, an attractive dancer whose career was shattered by a motorbike accident, wastes his youth in the laziness of the French Riviera, where he is looked after by Martha, a former movie star. Adrien’s life is turned upside down when he meets Margot, a captivating beauty who lives for the thrill of scams and romantic entanglements. Together, they fantasise about a better life and set up a diabolical scheme, an emotional masquerade.