To reveal the quintessence of dance and movement. Thanks to motion capture, Hugo Arcier abstracts the bodies of three dancers on the stage of the Palais Garnier to leave only the coming and going and the intertwining of atoms. A bewitching dance in the backstage of a futuristic opera house then begins.