In this music video from Rone’s eponymous album, (LA)HORDE continues to explore forms of protest and rebellion through dance. The video and motion capture allow us to represent the unimaginable, to question with even more violence and strangeness, the physical relationships to the group through the possible collapses. Shot just before the theaters close, it is like a last rave before the Apocalypse.