A short film written and directed by the artist Gisèle Vienne and inspired by the music of Scott Walker + Sunn O))), Brando takes place in an isolated chalet the French Alps and brings together dancer Anja Röttgerkamp, Léon Rubbens, a teenager, French icon Catherine Robbe-Grillet.