Albert (50) is employed to look after 10-year-old Mia. His most important task is to see to her ice dentures, which must be changed several times a day. They live alone in a large apartment: the shutters are always drawn, Mia never leaves, and day follows day in an unchanging ritual. Every week, the telephone rings and a male voice questions Albert about the girl’s wellbeing. Every week he gives the same answers until one day the voice tells him that he must prepare Mia to leave the apartment, that he must take her to Paris… Albert is devastated. Slowly his world begins to unravel around him.