Zrinka arrives to her hometown for few days to do some location scouting. She stays at her mother Tanja's place. Since Tanja's behaviour seems strange, Zrinka takes her location scouting in order to find out what is troubling her. Finally, Tanja's emotional breakdown brings the two closer together.