The official Sundance app for Fortune! an AR documentary series about money. Money, from bills to coins, has no intrinsic value beyond what we’ve collectively agreed to grant it. However, there’s no denying that money governs our lives. This series of animated documentary shorts in AR for smartphones, tablets and social media platforms, explores that relationship.