Ivan Ilić and Benoît Maire are respectively pianist and visual artist, one re-interprets Reicha and the other paints. While the painter initiates a series of cloud paintings, the pianist himself - after having recorded Debussy, Godowsky and Morton Feldman - undertakes the recording of the entire work for solo piano by Antoine Reicha. During their discussions, they decided to collaborate around a common work, which takes the form of a recital-performance, mixing music and painting in order to make Reicha's presence more sensitive and real.