Francesca is a well-known artist in Barcelona living a free-spirited and colorful life. But now that she has just turned 60 and her daughter has left the house to study in Berlin, she is at a turning point. Confronting her solitude and all social conventions, she starts a whimsical, crazy and unpredictable journey on dating apps to find love again.